Ürün İadesi/Değişimi Nasıl Yapabilirim?
İade ya da değişim yapmak istiyorsanız, satın aldığınız ürünleri 14 iş günü içerisinde orijinal ambalajına ve etiketlerine zarar vermeden, ürün orijinal kutusu/poşetinde dahi olsa ekstra bir poşetin içine koyarak faturalarıyla beraber bize ulaştırarak değiştirebilirsiniz/iade edebilirsiniz. Orijinal ambalajı/kutusu zarar görmüş ürünlerin iade ve değişim talepleri incelemeye bağlı olarak reddedilebilir.
Çağrı merkezimizi arayarak işlemlerinizi yapabileceğiniz gibi “siparişlerim” sayfasından iade talebi oluşturabilir, beden değişikliği yapabilir ya da ürünü farklı bir ürünle değiştirebilirsiniz. Değişim işlemleri için; siparişlerim sayfasından iade ve değişim işlemlerine tıkladıktan sonra, “Ürünü Başka Ürünle Değiştirmek İstiyorum” seçeneğini seçip “devam et” butonuna tıklayın. Alacağınız ürünün linkini ya da ürün isminin hemen üzerinde yer alan stok kodunu girerek ürün seçiminizi yaparak değişim talebinizi oluşturabilirsiniz. Eğer değişim yapacağınız ürünler arasında ödemeniz gereken fiyat farkı mevcut ise, üye ikonunun altındaki “iade değişim” seçeneğine tıklayarak site içerisinden kapıda ödeme, havale, kredi kartı seçeneklerinden herhangi biriyle ödeme yaparak değişim işlemlerinizi tamamlayabilirsiniz.
NOT: İşlemler sırasında göndereceğiniz ürünün kargo takip numarasını girmeniz sürecin takibini ve tamamlanmasını hızlandıracaktır.
monamise.com.tr 'den alacağınız tüm ürünler boyunca MONAMİSE tarafından garanti altındadır. Ürününüzü kullanmaya başladıktan sonra imalat/üretimden kaynaklanan herhangi bir arıza tespit etmeniz durumunda, ürününüzü faturasıyla birlikte, tarafımıza kargolamanız halinde, ürünün hızlıca firmamızın yetkili inceleme birimine sevki gerçekleştirilir. Bu birim, ürününüzdeki imalat kaynaklı hataları kontrol eder ve en geç 21 iş günü sonunda geri bildirim sağlar.
Akabinde ürün arızasının kullanım kaynaklı olduğu tespit edilirse ürün tarafınıza geri kargolanır. Kabul görmesi durumunda ise, faturanız tutarınca yeni bir alışveriş yapma hakkınız doğar ya da talebiniz doğrultusunda ücret iadesi gerçekleştirilir.
İade ve Değişimin Gerçekleşmesi İçin Nelere Dikkat Etmeliyim?
1.Ürünü 14 iş günü içerisinde kargoya teslim edin.
2.Ürünleri denerken kirletmemeye ve deforme etmemeye dikkat edin.
3.Ürünlerin orijinal ambalajına/kutusuna, etiket ve barkoduna yeniden satışa sunulabilmesi için koparmayın, zarar vermeyin.
4.Ürünlerin üzerinde kozmetik malzeme kullanmayın, temas ettirmeyin.
5.Ürünleri yıkamayın, ütüleme yapmayın.
6.Ürün kendi orijinal ambalajında/kutusunda dahi olsa ekstra bir poşetin içine koyun. Orijinal kutusu/ambalajı hasar görmüş ürünlerin iade ve değişim talepleri incelemeye bağlı olarak reddedilebilir.
Alışveriş Yapabilmem İçin Üye Olmam Gerekir Mi?
monamise.com.tr ‘de üye olmadan kolay ve güvenli bir şekilde alışverişinizi gerçekleştirebilirsiniz. Sitemize üye olarak güncel kampanya ve indirimlerden haberdar olabilirsiniz.
Şifremi Unuttum Ne Yapmalıyım?
Üye girişi sayfamızdan “Şifremi Unuttum” butonuna tıklayarak açılan sayfaya e-posta adresinizi veya telefon numaranızı girin. E-posta adresinize göndereceğimiz şifre değiştirme linki üzerinden şifrenizi yenileyebilir, güvenle alışverişinizi gerçekleştirebilirsiniz.
Kapıda Ödeme Yapabilir Miyim?
Yurtiçi Kargo seçeneği ile kapıda kredi kartı ve nakit olarak alışveriş ödemenizi ek hizmet ücreti yansıtılmadan gerçekleştirebilirsiniz.
Kargo Ücreti Ne Kadar?
750₺ ve üzeri alışverişlerinizde kargonuz ücretsiz olarak gönderilecektir. 750₺ altındaki siparişlerinizde kargo ücreti 49,8₺ olarak faturanıza yansıtılacaktır.
Kargo Teslim Süresi Ne Kadar?
monamise.com.tr ‘den hafta içi 15:00‘e kadar vereceğiniz siparişler aynı gün içerisinde kargoya teslim edilir. Kargoya teslim edilen siparişleriniz olağan dışı haller haricinde bulunduğunuz bölgeye bağlı olarak yaklaşık 2-5 iş günü içerisinde tarafınıza ulaştırılır.
İade/Değişim Ürünlerimi Hangi Adrese Göndermeliyim?
İade veya değişim yapacağınız ürünü Yurtiçi Kargo 985027826 gönderi kodu ile adresimize kolaylıkla gönderebilirsiniz. Bazı durumlarda kargo ücreti kesintileri yapılabilir. Kargo ücreti kesintileri bilgisi için ilgili sayfamızı İade ve Değişim Şartları tıklayarak ziyaret edebilirsiniz.
Monamise’ye Nasıl Ulaşırım?
Çağrı Merkezi : +90 (212) 689 44 15
WhatsApp Destek Hattı: +90 535 715 73 45
E-posta: [email protected]